Sony BDP-S6200 4K 3D Blu-rayspeler met Wi-Fi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDP-S6200 4K 3D Blu-rayspeler met Wi-Fi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

djdrie 01-12-2015

Op zich een leuke speler met goed beeld en geluid. Maar de degelijkheid van dit product vind ik erg slecht. Gisteren bleef de speler ineens constant hangen nadat ik op play had gedrukt. DAcht dat het aan de schijf lag, maar ook bij andere dvds en blurays kwam hij niet verder dan afspelen en stond er 00000 op het schermpje. Drukken op toetsen, afstandsbediening en op speler hielp niks, alleen de stekker eruit doen en weer erin om de schijf eruit halen is alles wat je doen. Gekocht na diverse reviews gelezen te hebben (Amazon, Trustedreviews) helaas heb ik hier niet goed gekeken, anders had ik wel gezien dat de degelijkheid zeer matig is. Zal hem terugbrengen voor reparatie maar leiver ruil ik hem om voor een degelijker product.

Jan Willem1 03-12-2015

Ook ik heb er last van, halverwege de film stopt de speler er gewoon mee en dan niet meer aan de gang te krijgen. Ook mijn zoon heeft 2x een Sony bluray speler gehad en na anderhalf jaar stuk. Heb de speler van de kinderen gehad voor mijn pensioen.
Slecht spul van Sony. Ben er nu klaar mee en nu op zoek naar een ander merk.

Richard Bodde 28-11-2015

Waardeloos apparaat, je mag voor thuisgebruik kopieen maken maar die speelt hij dus niet, dan krijg je constant een cinavia error.
Ik hem mijn oude maar weer van zolder gehaald en ben weer blij.
Heb alleen nog ruzie met Mediamarkt omdat hij niet terug mag.
Dat zal lekker worden een apparaat waar je niets aan hebt en dan niet meer mogen inleveren.

edje45 24-01-2015

2 spelers gehad,beide 3x kunnen gebruiken en deden daarna niks meer.
1x 2 maanden moeten wachten op nieuw toestel!

Peter1401 09-02-2015

2 maanden moeten wachten.... Dat ligt aan de winkel en niet n het merk....

hans11954 06-03-2014

Prima speler met een zeer goede kwaliteit/prijs verhouding.
Helaas ben ik op het verkeerde been gezet door gebrekkige informatie van Sony vooraf de introductie in Europa. Op de US-site van Sony staat dat de speler SACD aan kan. Dat de EU-versie deze decoder niet zou bevatten was niet duidelijk.
Ziedaar mijn negatieve oordeel over Sony en de mogelijkheden.
Heb de speler geretourneerd.

DaveM 22-11-2015

Ik denk niet dat Sony gebrekkige informatie heeft geleverd, het is algemeen bekend dat spelers in diverse landen/werelddelen met verschillende specificaties (kunnen) worden uitgebracht. Je had dus niet de specs moeten checken op Sony US doch op Sony EU en hier wordt met geen woord over SACD gesproken. Daarnaast wordt de speler in Europa als Sony BDPS6200B.EC1 aangeboden, dit geeft duidelijk aan dat het een Europees model betreft. Kortom, jouw negatief oordeel is gebaseerd op jouw eigen fout om niet vooraf aan de koop de Europese specs te checken.